keskiviikkona, toukokuuta 30, 2012

8 nappia

Tänään iski pienimuotoinen paniikki, kun muistin, että olen lehdessä, joka ilmestyi JO maanantaina! Salamana lehtikioskille... No, onneksi ihan pieni juttu vain on kyseessä eli Kotivinkin 101 ideaa -lehden lopussa oleva palsta "Kahdeksan nappia... ja yksi vikatikki". Kerron siinä muutamista rakkaista kirppislöydöistäni ja pakko oli keksiä yksi vikaostoskin, vaikka enhän mä sellaisia oikeasti tee... ;D


Käykääpä ostamassa 101 ideaa -lehti, jos kivat tuunausvinkit ja käsityöideat kiinnostavat!
SHARE:

12 kommenttia

  1. Pitääpä kipaista ostamassa...minulle joskus tuli kotiin Kotivinkki...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kannattaahan lehteä ainakin käydä silmäilemässä lehtipisteessä ;)

      Poista
  2. No jo on, että eivät sulle lähettäneet kyseistä lehteä vaikka siinä esiinnyt. Jo on pihiä touhua. :) Pitääpä käydä selaamassa, onko tällä kertaa hintansa väärtti lehti. Välillä olen totaalisesti pettynyt ja välillä taas illoinnut. Kotivinkki itsessään on paljon varmempi, mutta haluan kyllä silti kannattaa tälläisiä lehtiä. Parasta iltalukemista ikinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! =D En kyllä kysynytkään, joten oma vika... kai. Nooh, kannatuksen vuoksi kävin lehden hakemassa kuitenkin. Niin harvoin (=liian harvoin) tulee muutenkaan ostettua mitään kivoja lehtiä :)

      Poista
  3. Mä oon sitten töissä "lukenu" jo ton lehden, mutta miten ihmeessä mennyt koko nappihomma ohi. Huomenna otan talteen. Mähän keräilen lehtia, jossa on juttuja mun julkkiskamuista :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nappihomma on siellä ihan lopussa, joten se voi kyllä mennä ohi ;) Oih, mä oon sun julkkiskamu - jeeee! =D

      Poista
  4. Kiitti vinkistä, täytyypä ainakin kurkata ☺

    VastaaPoista
  5. Onnea jutusta, täytyykin napata tuo lehti kaupasta mukaan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Nyt vielä jännätään, tulisko se "oikea juttukin" joskus ulos... :)

      Poista
  6. Minulle tulee oikein tilattuna tuo lehti! Hauska sattuma oli se, että olin juuri löytänyt blogisi ja sitten oletkin lehden sivulla! kaunis ja mukavanoloinen blogi sinulla muuten! Tulen toistekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vink vink...:) kiitos ja Onnittelut sinulle!
      täyttynee ehdottomasti nähdä ja lukea juttusi!

      Poista